خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت و بهینه سازی موتور جستجو 

خدمات سئو سایت به شما این امکان می دهد که بفهمید مشتریان چگونه در حال جستجو و یافتن اطلاعات در مورد برند شما و رقبای شما به صورت آنلاین هستند. با انجام فعالیت های سئو، سایت شما بهترین شانس را برای جذب ترافیک جدید و افزایش بازدیدکنندگان دارد.

خدمات سئو سایت چیست؟

مجموعه ای از اقدامات و عملیات پیوسته ای که در داخل سایت و خارج از سایت انجام می دهیم، با این هدف که کلمات و عبارات کلیدی انتخاب شده در صفحات ما در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده شود و منجر به کسب رتبه های بهتری شود را خدمات سئو سایت می گوییم. 

چرا خدمات سئو در کسب و کارهای آنلاین اهمیت دارد؟

مزیت‌های خدمات سئو سایت

افزایش ترافیک

با بهبود رتبه وب‌سایت شما در نتایج جستجو، تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما افزایش می یابد.

پیشرفت رقابتی

پیشرفت رقابتی نسبت به رقبای خود داشته باشید و در بازار مورد نظر خود بیشتر شناخته‌تر شوید.

افزایش فروش

با بهبود رتبه وب‌سایت شما در نتایج جستجو و تعداد بازدیدکنندگان، فرصت های فروش شما افزایش می‌یابد.

شناخت برند

با بهبود رتبه وب‌سایت شما در نتایج جستجو و تعداد بازدیدکنندگان، منجر به شناخت برند کسب و کار شما می‌شود.

تدوین طراحی استراتژی سئو

برای اینکه محتوای یک وب سایت بر اساس کلمه کلیدی هدف در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شود و رتبه‌های بهتری کسب کند به یک استراتژی سئو ساختار یافته نیاز هست. استراتژی سئو مهمترین عامل موفقیت در خدمات سئو سایت و بازاریابی آنلاین است. طراحی استراتژی سئو با شناخت هدف اصلی سایت شما و کسب اطلاعات در مورد نیاز کاربران شروع می شود. زمانی استراتژی سئو و نقشه راه سایت دقیق است که در مسیر تولید محتوا استمرار داشته باشیم و یه دنبال اهداف و رفتارهای فعال کاربران در مورد جستجوی نوع کالا و خدمات در فضای آنلاین باشیم .

تدوین استراتژی سئو به معنای پیش بینی و برنامه ریزی برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو و کسب ترافیک ارگانیک، شامل اقدامات مختلفی است که با هدف بهبود کیفیت و جذابیت سایت برای کاربران و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو انجام می شود.

طراحی استراتژی و انجام خدمات سئو سایت شامل مراحل زیر است:

تحقیق کلمه کلیدی

تحقیق کلمه کلیدی اولین گام برای طراحی یک استراتژی خوب و هدفمند است و یک از بهترین راه‌ها برای یافتن اینکه مشتریان ایده آل شما به دنبال چه کلمات کلیدی هستند.

انتخاب کلمات کلیدی برای درک بازار هدف و نحوه جستجو آنها برای محتوا و کالا و خدمات براساس رفتار و نیاز مخاطب است. با انتخاب کلمه کلیدی مناسب، پتانسیل بازدهی افزایش پیدا می‌کند.

ارزیابی دقیق وضعیت فعلی سئوی کسب و کار

بررسی وضعیت دقیق جایگاه سایت با استفاده از سوابق آماری و ابزارهای کاربردی.

تجزیه و تحلیل استراتژی رقبا و فضای رقابت

آنالیز رقبای سئو سایت شما یک فرآیند تحقیقاتی از رقبای شما در فضای آنلاین است که به دنبال جمع آوری و کشف اطلاعات ارزشمند، در مورد استفاده از کلمات کلیدی پر رقابت و کم رقابت، ساختار سایت، بازاریابی محتوایی، لینک سازی‌ها و بک لینک‌های آنها و استفاده کردن از این اطلاعات برای پیشرفت سئوی سایت شما در حوزه کسب و کاری شما است.

تجزیه و تحلیل کسب و کار

شناخت اهداف کسب و کار و کالا و خدمات، شناسایی مشتریان هدف.

سئو تکنیکال

سئوی تکنیکال راهنمای وب سایت برای ربات های موتور جستجو

اولین گام برای بهینه سازی؛ بررسی دقیق زیر ساخت وب سایت و برطرف کردن مشکلات فنی سئو سایت است. هدف از این کار دسترسی سریع‌تر الگوریتم‌های موتور جستجو و درک صحیح آن از انواع محتوا و ارتباط میان صفحات است. سئو توربو ابتدا با یک بررسی تمام مشکلات فنی وب سایت را فهرست می‌کند و سپس براساس نوع وب سایت، مشکلات فنی سئو سایت را برطرف می‌کند.

مهمترین اقدامات این فرآیند شامل:

  • استاندارد سازی فایل‌ها و کدهای مربوط به سئو
  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • نقشه سایت

سئو داخلی

سئو داخلی، با بهینه‌سازی ساختار داخلی و محتوای یک وب‌سایت، به بهبود رتبه و نمایش صفحات وب‌سایت در نتایج موتورهای جستجو کمک می‌کند. با عملیات سئو داخلی می‌توانید به دنبال بهبود محتوا، ساختار و برنامه‌ریزی وب‌سایت خود باشید. سئو داخلی وب سایت شامل دو مورد زیر است:

  • بهینه سازی ساختار سایت
  • بازاریابی محتوایی 

 

با انجام سئو داخلی، به بهبود تجربه کاربری کاربران، بهبود رتبه وب‌سایت خود در نتایج جستجو و افزایش بازدید ارگانیک وب‌سایت خود بپردازید.

بررسی ساختار سایت

برای شروع، ابتدا اهداف و مخاطبین خود را مشخص و در یک نقشه سایت رسم می‌کنیم. در این نقشه سایت صفحاتی را که در وب‌سایت شما طراحی می‌شود را مشخص و ارتباط آن‌ها را به صورت نمودار درختی نشان می‌دهیم. 

بعد از طراحی نقشه سایت به ساختاردهی محتوای وب‌سایت می‌پردازیم. ساختار محتوایی شامل شناسایی، دسته بندی محتواها براساس موضوعات و سازماندهی محتوا براساس سلسله مراتب و ارتباط بین آن‌هاست. در ساختار محتوایی سلسله مراتبی،محتواها به گونه‌ای سازماندهی می‌شوند که محتواهای مرتبط در سطوح بالاتر موجود باشند و به تدریج به سطوح پائین‌تر منتقل می‌شوند.

استفاده از ساختار محتوایی مناسب در طراحی وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا به راحتی و سرعت بیشتری به محتوای مورد نیاز دسترسی پیدا کنند و در نتیجه تجربه کاربری بهتری را تجربه کنند.

مهمترین بخش وب‌سایت طراحی کاربری سایت هست. در طراحی کاربری باید عواملی مانند رنگ‌ها، فونت‌ها،اندازه صفحه، تصاویر، آیکن‌ها و دیگر عوامل طراحی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بازاریابی محتوایی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سئو خارجی